Accepterad p1quee | Ban Överklagan [hyz0]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

p1quee

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/p1qu3e/

Ditt Hex-ID: 11000014aca4ac4

Vad är din discord tagg? p1que.

Vem var det som bannade dig? hyz0

Bild på banmeddelande: imageokoko.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vi vart pittade och jag hoppade ut ur bilen och det räknades som powergaming.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi riktade mot en person och han åkte iväg vi hamnade i en skottlosning och efter runt 3 minuter kommer det 2 till bilar vi lyckas döda ena bilen och åker därifrån sen vi ser en lyckadan bil och dem börjar jaga oss. Dem "dsyncar" in i oss och jag valde att hoppa ut ur bilen utan att rpa på mina skador.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inte felaktig. Jag valde att göra vad jag gjorde och förtjännade bannen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad för olika saker. Typ som lalla och sådant men lärt mig ifrån dem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Suttit kvar i bilen och valt att rpa på mina skador i bilen istället för att hoppa ut där jag tänkte lägga mig ner med u men han inte för vart skjuten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.
Rpa mer på mina skador.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Godkänd, detta är med förtroende att du lärt dig av din bann!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka