Accepterad p1quee | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

p1quee

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/p1qu3e/

Ditt Hex-ID: 11000014aca4ac4

Vad är din discord tagg? .adel392

Vem var det som bannade dig? Emilia

Bild på banmeddelande: univebna.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? FearRP, jag valde att använda mig av en skev rp och inte värna om mitt liv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick ingame och pådirekten fick jag en prio. En av mina gängmedlemmar ringde mig och sa att jag skulle komma till ön / cayo, jag åker dit med en helikopter då det verkar vara väldigt mycket kaos. Jag kommer dit och ser massvis av bilar vara där och hör skott, landar inuti huset och går ner mot garaget där ser jag alla vara nerskjutna förutom han som ringde mig. Vi springer upp till ett slags rum och jag ser en bil komma mot huset ena personen i bilen hoppar ut och börjar skjuta jag lyckas får ner honom sen springer jag och min vän genom baksidan ut därifrån. Vi springer ut från självaste hela huset och vi springer därifrån men från ingenstan börjar någon skjuta mot min vän. Jag sätter mig i en buske sen ser jag folk komma imot mig och det blir en skottlosning. Jag ser att det är ett annat gäng som vi har grovt och okontrollerat krig med, jag blir nerskjuten och det kommer en person och riktar på mig han ber mig ta upp händerna så jag gör det. Jag märker att han är ensam vid mig och gräver igenom mig för att hitta mitt vapen jag tar min chans och dödar honom för jag som högt uppsatt i vårat gäng visste att om dem kidnappar mig kommer det inte gå bra för både mig och mitt gäng. Så jag valde att försöka ta chansen att komma ut levandes därifrån då från min synvinkel försökte han hitta mitt vapen när han letade omkring, och då tänkte jag att han är själv så jag kände att det va säkrast att ta en chans att försöka komma ut ifrån hela skottlosning och händelsen. Jag har nu tänkt på vad jag gjorde och ångrar mitt val.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde såklart fel här.
Istället för att FearRPa och värna om mitt liv valde jag att skjuta honom när han lootade. Detta gjorde jag för att kriget vi haft är helt konstigt och okontrollerat. Men det är självklart ingen ursäkt och jag gjorde absolut fel här.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Lite olika bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Värnat om mitt liv mer.
Istället för att jag skulle skjuta honom när han lootade skulle jag låtit honom loota mitt vapen och dem kidnappa mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Måste börja tänka mer i såna här situationer och använda mer konsekvenstänk innan jag tar såna här dumma beslut.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka