Nekad P1mpim | Medlem ansökning [1.Daoud]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

P1mpim

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199080725877/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kim

Vad är ditt discord namn? pimpim#1454

Vad är ditt födelsedatum? 25 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Allan Hussein. Han är uppvuxen och född i Sverige men både hans mamma och pappa har flytt från Afghanistan. När Allans föräldrar kom till Sverige så blev dem placerade i ett område där det bodde mycket nykomlingar från olika länder runt i världen. Mycket av folket som bodde i det här området håll på med kriminella saker. Så när Allan växte upp så tvingades han leva i den miljön och det ledde till att Allan själv började hålla på med kriminella saker. Allan har inget jobb och lever just nu på A-Kassan han har ingen bil eller någonstans att bo för han har inte tillräckligt med pengar för det just nu. Men denna stad har fått Allan att komma på bättringsvägen iallafall men det kan fortfarande förekomma att han tar droger eller gör något kriminellt för att få pengar för att överleva. Men Allan vill själv ta sig ur det här livet och leva ett normalt liv och skaffa ett bra betalt jobb, men han skulle även vilja skaffa tjej kanske till och med familj. Allan är en glad och hjälpsam person som vill allas bästa och hans eget bästa men kan även ha sina dåliga dagar och då kan det kriminella förekomma som ett lugnade för han. Eftersom Allan vill allas bästa så försöker han behandla alla med respekt men om han känner att han blir behandlad orättvist eller inte med respekt så behandlar han personen likadant som han blir behandlad. Allan är en pratglad men även högljud person som gillar att hänga i centrum och med vänner. Allan gillar att kolla på basket hemma på tv med sin pappa när han inte är ute i centrum med grabbarna eller andra vänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag ska bli medlem på unvie för att jag vill kunna utveckla min rp samt kunna skaffa jobb. Har en kompis som lirar på servern och har gjort det i snart ett år så han har lärt mig lite om roleplay eftersom jag är ny på detta. Jag har läst reglerna noggrant men läser fortfarande lite om reglerna dagligen för att jag ska få in dem så jag har koll på reglerna på unive till 100% för att få en högre nivå på rp. När jag spelar min karaktär så går jag alltid in för att försöka göra mitt bästa med en hög nivå på rp för att skapa det bästa scenarion för mig och andra spelare. Jag lallar inte runt och vill försöka skapa en så realistiskt miljö för alla spelare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt mål är att utveckla min rp men även min karaktär. Jag vill utveckla mitt rp:ande så att andra får ett bra intryck på mitt rp:ande men sedan när jag har en hög nivå kunna lär nykomlingar till servern att också kunna ha en hög nivå på rp:andet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag spelar för att alla som deltar i scenariot ska ha det roligt

Hur hittade du Unive? Har spelat på servern innan i 1 år typ

Nekad utveckla Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka