Inaktuell P1mpim | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

P1mpim

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Kim

Ditt discordnamn: pimpim#1454

Ange ditt födelsedatum 26 Mars 2022

Varför ska just du bli staff? Tjena, Jag skulle vilja bli en del av staff teamet då jag har några kompisar som är det just nu men även kompisar som har varit innan och det låter väldigt kul och intressant och skulle vilja testa på det. Jag har lite erfarenhet sedan tidigare Jag kommer vara väldigt aktiv och jobba flitigt och effektivt under den tiden jag kommer vara inne då jag inte gör så jätte mycket om dagarna. Jag är väldigt motiverad till att bli en del av teamet om jag skulle få chansen och föra servern framåt. Jag kommer att försöka få bort alla som inte vill servern gott och som bara vill förstöra genom att ge dem en /ban eller en /kick om dem tex begår ett regelbrott, jag skulle aldrig skicka en spelare på en /ban direkt om det inte är något jätte grovt dem har gjort då det är bättre att först kanske skriva en /m till dem och förklara vad dem har gjort fel sedan ge dem en /kick men om detta inte skulle hjälpa så skulle jag ha bannat dem och gett en bra anledning. Jag skulle vilja bli "Helper" då jag älskar att se Unive utvecklas men även för att kunna hjälpa dem högre uppsatta och underlätta för dem. Jag har Rpat ett bra tag snart i 10 månader i sträck för det mesta Krim men även polis så jag vet ju på ett ungefär vad som behövs utvecklas med Rpn och skulle vilja hjälpa till med detta.
Jag känner mig väldigt motiverad till detta om jag skulle få chansen att bli staff.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag-Söndag 13:00-03:00
Men det kan även vara längre tider än vad jag skrev.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har varit på servern i 10 månader nu och har fått en väldigt bra uppfattning om servern

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har lite tidigare erfarenheter som staff men jag har även bra koll på kommandon då jag är SV här är dem jag kan

/togglename - detta gör så att du ser spelarens namn samt id
/sqlban (id) (anledning) (längd) detta kommand använder du då om du ska banna en person under en längre tid.
/svban (id) (anledning) detta kommand använder du om du ska banna en person i 60min som en SV kan göra också .
/goto (id) detta kommand använder du när du ska teleportera dig till en person.
/clearinventory (id) detta kommand använder du för att rensa en persons inventory.
/ped detta kommand använder du för att ge en person en ped meny så han eller hon kan byta ped eller skaffa ped om dom har betalat för det.
/giveitem (id) detta kommand använder du för att ge en person ett föremål.
/sqlunban (hex id) detta kommand använder du när du ska unbanna någon från servern
/ooc detta kommand använder du för att skriver i en chatt som alla på hela servern kan se och då kan man skriva tex sluta spamma twitter/blocket eller att dem ska bete sig !
/tpm detta kommand använder du för att teleporterar dig dit du har satt ut en markering på kartan.
/bring detta kommand använder du för att teleportera en person till dig
/freeze (id) detta kommand använder du för att frysa en person så dom inte kan röra sig.
/unfreeze (id) detta kommand använder du för att göra så den personen du fryst inte är fryst längre.
/noclip detta kommand använder du för att gör dig osynlig och så du kan flyga runt i luften detta kan vara bra att använda när du ska specca.
/kick (id) (anledning) detta kommand använder du dig av när du ska ge en person en varning om dem har gjort fel.
/dv detta kommand använder du för att ta bort en bil och det ska man använda om det har stått en bil AFK ett tag
/setjob (id) (jobb) detta kommand använder du om du ska ge någon ett jobb.
/sv detta kommand använder du om du vill skriva i en chatt som bara dom som är SV eller högre kan se
/sc detta kommand använder du i en chatt som bara helpers eller högre kan se om du vill skriva något.
/skin (id) detta kommand använder du för att ge en person skin meny så han eller hon kan ändra saker på sin karaktär.
/spec (id) detta kommand använder du om du speccar någon spelare det jag menar är att man speccar specifikt en spelar.
/who (id) detta kommand använder du för att kolla vad person har för roller.
/specoff detta kommand använder du för att inte specca dena personen längre.
/m (id) detta kommand använder du om du skulle vilja skicka ett meddelande till en person som bara han eller hon kan se
/announce detta kommand använder man för att skriva ut en viktig sak i chatten som alla på hela servern kan se.
/spec detta kommand använder du så får du upp en lista på alla spelare och där kan trycka på spec så speccar du en spelare du kan även se spelarens id.
/sqlbanoffline (hex id) (anledning) (längd) detta kommand använder du för att banna någon som är offline och inte är inne på servern.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag skulle kunna jobba med alla områden som står där uppe, jag tycker att man som staff ska kunna vara beredd att jobba med alla områden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka