Nekad P1mpim | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

P1mpim

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Kim

Ange ditt födelsedatum 25 Mars 2004

Vad heter du på discord? pimpim#1454

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag: 15:00-00:00
Tisdag: 15:00-00:00
Onsdag: 15:00-00:00
Torsdag: 15:00-00:00
Fredag: 15:00-03:00
Lördag: 15:00-03:00
Söndag: 15:00-03:00

Hur länge har du varit medlem på unive? 10 månader

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (BIFOGA BILD) https://gyazo.com/b742faa4be2d1fd0e9c8c99cd44663f6

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt för mig hjälper till med servern och bannar tex om någon gör fel eller gör andra regelbrott som har bra koll på reglerna på servern men även som kan lär de som begår regelbrott vilka regler som gäller på servern, en servervakt ska finnas där för att underlätta för staffs då staffs jobbar dag in o dag ut så är det svårt att hinna med alla saker som händer inne på servern, då ska vi som servervakter finnas där då dem flesta rpa mycket och ser mer vad som händer inne på servern än staffs ibland. Som servervakt ska man föregå med gott exempel på servern, Man ska inte heller abuse sina perms som SV, man ska som sagt ha koll på reglerna som servervakt tex vad man får göra eller inte göra.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag tycker jag är lämplig som servervakt då jag har bra koll på reglerna, om du ser någon göra fel kan du ju börja med en /m till personen o förklara vad personen har gjort fel om den inte förstår efter att du har sagt till kan du antingen kicka eller banna personen beroende på vad hen har gjort. Jag har även varit servervakt innan så jag har bra koll på reglerna och jag är väldigt aktiv inne på servern och då jag är väldigt aktiv så kommer jag hjälpa folk och få dem att ha bättre koll på reglerna om dem tex inte kan dem eller begår ett regelbrott. Jag tycker även om att hjälpa folk då jag va SV innan så bannade jag inte många jag började med att skriva /m till personen som begått regelbrott och förklara för dem vad dem har gjort och när det inte funkade så brukade jag kick och om det skulle vara lite värre så bannade jag personen. Jag vill även hjälpa Unive som server att utveckla och får bott dem spelarna som bara vill förstöra för servern.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt enligt mig ska ha bra koll på reglerna och inte vara lallig av sig, man är även en person som inte abusar sina perms och vill få Unive till en bättre server, En bra SV för mig är en person som vill hjälpa folk både ooc och IG om dem behöver det, Man ska även ha lite förnuft när du tex ska banna en person eller kicka istället för att banna direkt kan du börja med att skriva en /m till personen om det inte hjälper så kan du antingen kicka eller banna personen. Man ska inte heller som servervakt klaga på någon annans RP om personen begår regelbrott.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Som servervakt har man ett väldigt stort ansvar, man ska tex inte kick eller banna någon för att man har dem permsen, när man bannar någon ska man ha giltiga skäl men även skriva i bannen vad personen har blivit bannad för så att den som blir bannad förstår samt ha klipp. Det är verkligen inte tillåtet att abusa sina perms tex med att revva, kicka eller banna utan giltiga skäl, när man är servervakt så har man ett stort förtroende av staffs och då ska man inte använda sina perms på fel sätt. Man använder inte toggleid i scenarion för att få en fördel med ID detta är strikt förbjudet och gör man det så tycker jag man inte ska vara servervakt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka