Nekad P1#7360 | Medlem Ansökan [Melvinsoder]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

P1#7360

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan

Vad är ditt discord namn? P1#7360

Vad är ditt födelsedatum? 7 November 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Daniel Pettersson och är 32 år gammal och är för tillfälligt arbetslös, han är bosatt i unive då han flyttade hit med sin bror under starten av corona krisen. Hans bror Dragan kan lösa ett jobb till honom på vianior så fort han får medlemskap, Daniel har haft många olika bakrunder som har ändrats över tid som passerat, han växte upp med en drog missbrukad pappa som brukade misshandla Daniel och det är därifrån Daniel fick kriminalliteten, men nu vill han ändra på livet och bli en skattbetalande invånare med respekt mot samhället. ( Kopierad från min förra ansökan om whitelist)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med all hjälp för att kunna förbättra serverns RP, jag har som sagt över 900timmar på fivem med mycket hög RP nivå och förnuft , jag är väldigt mogen och social samt älskar jag att skapa scenarion även om ja förlorar eller vinner scenariot.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara jag ska ha roligt, jag ska försöka göra så om jag är Krim och spelar mot en polis i ett snutjag så ska vi båda ha roligt och inte bara jag. Man ska ha samma känsla som att vinna och förlora ett scenario.

Hur hittade du Unive? En kompis la ett förslag om att börja här, kört sen år tillbaka utan whitelist.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka