Nekad P0LACK3N | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

P0LACK3N

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? 1einar_.

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter nisse andersson, 16 år gammal , han är en grabb från de yngre gatorna och hans dröm e o bli rappare, nisse har aldrig haft det lätt, med under 50% närvaro i skolan så krigar han fortfarande på. Nisse har gett upp på skolan och planen är att bli en rappare i staden, nisse vill bli stadens artist, han som har uppträden o allting. Nisses mamma har alltid stöttat han och det är därför han fortfarande kämpar. Nisse är väldigt godhjärtad och vill alla väl, hans intresse för musiken är stort och finns även ett litet för fotboll, han satsar för nuvarnde på musiken. Nisse kommer komma in i staden och snabbt leta efter en grupp o hänga med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En riktigt rolig o unik karaktär, tänk en rappare i unive, har det någongång funnits? jag kommer även vara en allmänt soft o rolig karaktär som folk kommer gilla umgås med. Jag kommer att ha rolig rp o göra roliga scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska rollspela så att alla i sceanriot har roligt, inte enbart för min karaktärs vinning. Man ska ej bli arg irl för att ens karaktär dör eller blir rånad utan det är en del av rpn, alla blir rånade, o dör det är bara att ta det och gå vidare.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Kan allt, OOC= pratar om saker utanför sin karaktär ingame, såsom säga dator osv ig, fearrp= man tar ej hand om sitt liv o är helt enkelt inte rädd för o döda om någon drar vapen på en. Clogg= stänger av spelet i sceanrion.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? no

Nekad
Anledning:
Du fick nyligen indraget medlemskap

Du får ansöka igen om 2 veckor. Lycka till nästa gång!

OBS: Ifall du skapar ett nytt discord konto eller nytt forum konto för att ansöka till medlemskap igen, kommer vi tyvärr att behöva redlista dig från att ansöka till medlemskap.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka