Accepterad P0LACK3N | Medlem ansökning [100gubbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

P0LACK3N

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? p0lack3n

Vad är ditt födelsedatum? 8 November 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lars gunnarsson, Lars är en man på 43 år, han har 2 söner. Lars bor för nuvarande ensam med sina söner varannan vecka då han o frugan är skilda. Lars har ett stort intresse för frilufslivet och jaga, Lars samlar på sig allt som har med jakt o göra, han skjuter bla djur som de sedan äter till middag. Lars är en väldigt positiv grabb och har en go humor, han går alltid att skämta med och älskar att bjuda på sig själv. Lars är för nuvarande arbetslös (frivilligt) då han för ett par år sedan kammade hem 5 miljoner på triss lottto. Detta förändrade lars liv och med pengarna har han o hans söner åkt på massa utlands resor och verkligen skapat en connection med sina ungar. Lars har ett intresse för sportbilar och det är något han kommer samla på också.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra o unik rp, kommer alltid att utgå ifrån en social punkt där jag kommer bygga på och förlänga alla mina scenarion så långt så möjligt helt enkelt. Jag kommer alltid se till så alla i scenariot har det roligt och inte bara jag.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela i sceanrion så att båda har det kul, man ska inte powergamea för att ens karaktär ska tjäna på det. Man ska t.ex inte åka runt och råna varje invivid man ser för att man vill ha vapen. Ifall alla på servern spelar med mentaliteten om att båda parterna ska ha det kul som kommer alla ha det super kul inne på servern.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag kan alla regler, vdm= man använder sitt fordon till en fördel, kan vara att man pittar en bil eller kör över någon så att hen antingen dör eller ligger ragdollad så man får en fördel på så sätt. Clogg man stänger av spelet eller på något sätt undviker ett sceario genom att /die, dra internet sladden eler liknande. Fear rp innebär man ska värna om sitt liv och det är extremt viktigt inom rp för att alla ska ha det roligt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, spelat på vation i ett bra tag.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka