Nekad p0hjan | Whitelist ansökning [Eken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

p0hjan

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/sammeb0i

Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel Pohjantähti

Vad är ditt discord namn? p0hjan#4714

Vad är ditt födelsedatum? 7 September 2000

Berätta om din karaktär. Han är en liten vilsen krabat i Los Santos, han har inte riktigt några planer utan tar det han hittar. Väldigt spontan och kreativ person, men även lite smått aggressiv av sig, har inget emot att dricka någon öl och sedan gå ut och gruffa med närmsta person. Han sägs vara väldigt trevlig och komisk av sig annars..

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker jag är en bra Roleplayer och kan acceptera alla scenarion, jag spelar för det är kul och inte för vinning som de flesta gör.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Min kompis spelar på servern och säger att den är väldigt bra så jag litar på honom.

Hur hittade du Multistaden? Min kompis AntonJ sa att servern var bra, vi har spelat FiveM tillsammans och säger att denna är ett stepp uppåt ifrån vad vi spelat

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha så kul som möjligt och försöka göra det så bra som möjligt för alla involverade så dem får det som dom vill ha.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag inte spelat FiveM på något år och är intresserad av att joina en bra FiveM server vilket jag hört att detta är!

Tillbaka