Nekad pölse | Ban Överklagan (Moezz)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pölse

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198837137477

Ditt Hex-ID: steam:110000134440045

Vad är din discord tagg? 𝒩𝑜𝓇𝓇𝓁𝒶𝓃𝒹#1502

Vem var det som bannade dig? Moezz

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild (60).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte för jag har inte jobbat på nån bilfirma och jag jobbade på meko då och jag gav alla en faktura och kollade om dom betalade och om de skulle va en polare så hade jag skicka faktura till han också och de var jätte tidigt på morronen och de var inga polare vakna och jag skulle jobba och jobba in mina timmar och sen blev jag bannad när jag kom på meko.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag vakna och starta dator och öppna steam och sen gick in på unive och sen kolla jag om nån va vaken sen gick till ett garage och tog en bil sen så for jag till meko och jag skulle ba jobba in minna timmar och när jag kom på meko så blev jag p bannad och jag har inte jobbat på nån bilfirma och jag är jätte noga med fakturer

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja de var en felaktig ban för dagen före så var jag inte inne på unive och spela för jag spela euro truck och dagen före så var jag och inte ens hemma va hos en polare så de borde va en felaktig ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte varit bannad förut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet inte för de var inte jag som gjorde de så jag vet inte om han inte har skrivit fel och då har jag inge aning vad de skulle va för jag körde lagligt och inte körde mot rött för jag tyckte att de var för tidigt på dan så jag körde lagligt och hade inte bråtom och jag kroka inte nå heller

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man ska inte kö lagligt och man ska inte jobba på meko för då bllir man bannad för ingenting

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka