Accepterad !Pöls. | Ban Överklagan [Amyar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pöls.

Medlem
Meddelanden
135
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198371121482/

Ditt Hex-ID: steam:1100001187d294a

Vad är din discord tagg? Pöls.#5105

Vem var det som bannade dig? amyar aammyyaarr

Bild på banmeddelande: image (3).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? rdm vart helt fel vi i bilen trodde de va dom som sköt mot oss sedan kommer han och pittar oss så då börja nån sjuta tror de va min grabb sen hoppa jag ut och ochså sökt.de man igentligen skulle kunna göra är attt snacka men det går ej att snacka med dom vi trodde de va

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vart på körd sedan hoppa ut och sköt trodde det var nån annan för den bilen hade vart och sjutigt inanna på oss

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. vne riktigt hade kunna gjort mycket bättre av detta senario man kunnde
gjorde inte ens så mycket

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. power gaming jag och en annan mötes i en 4 vägskorsning sedan kracha min bil och då rpa jag på de och skriv en /me och efter typ 5-10 min går jag och lagar den med repareringskit men då märker jag att den bara har 2 däck kvar men tänker ässh de är bara en bugg de ficksas säkert snart då rullar den ner den för en backe.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunna ringa meko tex och säga att jag måste ha hjälp
för meko eller liknande hade man rinkt irl .
jag hade kunnat gjort de mkt bättre med suntförnuft och lyssnat på alla regler.
typ det ända jag hde kunna göra alltså finns väll flera alterna tiv men kommer je på dom just nu

Har du lärt dig någonting efter din ban? för det första jag kommer alltid när ett sådan grej händer om jag är osäker på om det var dsinc eller om det skulle hända något annat att alltid klippa för det blir så mycket lättare att avgöra om det faktiskt är så som jag säker eller aa hoppas ni fattar va jag menar(sorry om jag är otydlig men förklarar så bra jag bara kan)
sedan om just detta händer så kommer jag rpa med /sme svimmad/ont i hela kroppen eller aa hoppas ni fattar principen till vad jag menar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår kommer vänta till en staff svarar och ger en feedback till mig. MvH Pöls ha en bra dag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka