Accepterad Pågen | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pågen

Icke Medlem
Meddelanden
94
Reaction score
7
Användarnamn: Pågen

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/idontspeaktall/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Pågen

Vad är din discord tagg? Pågen#6666

Vem var det som bannade dig? vinzzy

Hur lång tid var din ban? Permanent.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rdm Powergaming admin abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att det jag gjorde va helt fel och det är något som en äcklig person som jag skulle göra bara för att jag hade tråkigt och som jag ångrar strångt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt med min kompis och en annan snubbe och min kompis och den andra snubben "rånade mig" på skämt och döda mig och då self reviva jag mig själv för att jag hade permsen som jag skulle sagt till en annan högt uppsat att ta bort de efter som att jag inte ska ha dom. Ni ser ju vad som hände.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt klart jag som gjorde felet och andra felet va att ge mig permsen att kunna göra såna saker.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De flästa har varit att jag har gjort något men tror att det sämsta jag gjort e detta sen så powergamae och fearrp jag en gång och det har jag tagit mycket lärdom om även när jag kör andra rp grejer men det är saker som jag ångrar och lärt mig mycket av att jag inte hade läst reglerna så bra men detta viste jag om men grejen va att jag va lite dum och tänkte inte mig för innan jag gjorde det jag gjorde.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? aldrig tagit de beslut jag tagit och sagt till en högt uppsat att ta bort mina perms som jag hade under tid punkten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag är en människa som inte tar det bästa besluten i livet och får ta de konsekvenser som kommer i ryggen sen efter åt.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka