Nekad Pågen | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pågen

Icke Medlem
Meddelanden
94
Reaction score
7
Användarnamn: Pågen

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/idontspeaktall/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Pågen

Vad är din discord tagg? Pågen#2008

Vem var det som bannade dig? vinzzy

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rdm Powergaming abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag lallade och det är väldigt dålig rp att jag inte kör seriöst och jag abusade som jag ångrar strångt efter som att det blir tråkigt utan multistaden i livet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag lallade och lekte runt gjorde olika röster och slog ner min polare och reviva mig själv när han döda mig och jag ångrar det beslut som jag tog den kvällen väldigt mycket

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var helt klart jag som gjorde felet och det ångrar jag!

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. avklarade

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde slutat abusa och faktiskt inte förstört för andra som kör seriöst och verkligen försöker och inte göra regelbrott. detta är en sak som inte jag tycker i efterhand va så smart av mig men det var mitt fel allt ihopa

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag inte ska abusa eller powergamea som jag gjorde, problemet va att jag brydde mig inte så mycket den kvällen men nu i efterhand så gör jag ju det!

Har du läst våra regler? Ja

Din banöverklagan har blivit Nekad!
Du kan överklaga din ban om minst en månad.
Låser & Arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka