Accepterad Pär Pettersson | Ansökan till Servervakt [Skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pär Pettersson

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo samuelsson

Vad heter du på discord? Bubben987#2112

Ange ditt födelsedatum 9 Mars 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Skola varie dag förutom helgen samt att jag har träning varie torsdag tisdag och på helger.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen 21 Juli 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://media.discordapp.net/attachments/962252700517560381/1033081817747705906/screenshot.jpg

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt håller koll på satt alla sköter sig precis som Staff bar att man RPar som en vanlig gubbe/ karaktär. Du gör allt precis om en vanlig människa du RPar och du har kul men när du möter en lallare eller regelbrytare så kan du göra något åt saken t.ex. SV banna eller kicka, istället för att tillkalla Staff som bannar personen. Din uppgift är inte att var en Staff utan att avlasta dom och förenkla deras arbete. Som servervaktare har du möjligheterna till att SV banna, kicka, revva folk samt DVa bilar som du anser inte borde står där då den förstör för RPn.
Kort och gott en server vaktare håller koll på servern satt alla sköter sig man gör dom inte så löser man det med t.ex. kicka eller SV bann!

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervaktare för att jag känner att jag hade varit bra på det och att jag möter på ganska många fall där någon hade behövt en kick eller SV bann. Då jag vill göra skillnad för att Unives framtid och gör RPn bättre på alla sätt då känner jag att jag kan göra det genom att blir servervakt. T.ex. Om du patrullerar som polis i mitt fall och man är på piren och det är en stor folksamling och en bill kör rakt igenom folksamlingen och 5 pers blir skadade så så VS bannar man han som körede bilen samt revvar som som blivit skadade av en regelbrytare i det här fallet en RDM som inte visste reglerna eller bara sket i det.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när du som server vaktare använder dina hjälpmedel på dåliga sätt t.ex. om du blir nedslagen och du ligger då på backen, om du då kickar personen som slår och revar dig för att vinna scenariot. Det är korruption. Ett annat sätt att du t.ex. kommer in på maria-lisas och det är lång kö om du så kickar alla som står i kö för att koma först i kön, det är inte okej allas. Sen får du inte heller har på toggleid i scenarion t.ex. i skottlossningars för då kan det användas som Wall hacks.

Om du bryter på reglerna för servervaktare så blir du av med din server vaktar roll!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka