Nekad pär pelleson | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pär pelleson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198454318052/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonas

Vad är ditt discord namn? jonas32#9469

Vad är ditt födelsedatum? 19 Oktober 2003

Berätta om din karaktär. min karaktär heter pär pelleson han var uppväxt med sin mamma,pappa och hans lillebror. Pär som liten blev behandlad lite sådär i skolan men hemma så trivdes han alltid bra och det var även där han va som gladast. Han hade sina kompisar i skolan men även sina fiender som behandla han dåligt. Pär han var väldigt aktiv på sin fritid gillade inte att sitta stil, han ville för det mesta va ute och t.ex spela fotboll eller bara va med sina få kompisar som han hade i skolan. När pär blev mobbad i skolan och inte hade något att göra efter skolan så var det också musiken som lugna han och tänkte att han är bättre än dom som håller på att mobbas, musiken är en stor del av pärs barndom som även hänger med han i dagsläget. Pär har vuxit nu och går såklart inte i skolan utan istället så vill han föreläsa för ungdomar att man inte ska mobbas eller kränka folk på något sätt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag tycker servern är rolig att spela på och att jag vill bidra med bättre rp

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är just för jag tycker att servern är bra för att staffsen jobbar på bra och servern tar det seriöst

Hur hittade du Unive? igenom en kompis och det var tur det för jag gillar när en server har bra rp

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med mitt rollspel är att utvecklas och kunna jobba och tjäna mina egna pengar

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål på unive är att kunna hjälpa andra med t.ex bilar och bilförsäljning och på det så vill jag tjäna mina pengar att leva på

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej bara på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka