Accepterad Pär P | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bubben987

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Bubben987#9222

Vad är ditt födelsedatum? 10 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pär Pettersson när jag var liten så höll mamma och pappa på med allt från alkohol och våld. Så jag hade en ganska jobbig uppväxt och med det så kom att man inte la tid på skolan så betygen var inte underkända men inte bra. Jag försöker att inte visa hur förstörd jag är till mina kompisar. En dag när jag kommer hem från skolan så står sos i köket och säger att "Du kommer behöva flytta till ett sos hem. Detta får mig att gå av på mitten jag slutar sova och äta och hänga med kompisar. Tills att jag får en foster familj där pappa är polis och mamman lärare, men just pappan blev som den pappan jag aldrig fick och som en hjälte för mig.

Så jag går ur grundskolan med betyg som gjorde att jag percis kom in på den linjen jag ville "Samhäll och uniform" för vid detta stadie i mitt liv så ville jag bli polis för att någon aldrig mer skulle behöva gå igenom en sån uppväxt som jag gått igenom. Så jag går ut gymnasiet och ganska snart efter det så gör jag värnplikten, vilket blev en av dom roligaste sakerna jag gjort. Sedan så kommer dagen då jag står första dagen på polishögskolan och är sjukt pirrig, men även det går bra. Jag går ut polishögskolan och bestemmer mig för att flytta och mitt i denna veva så går mamma och pappa bort i en trafikolycka. Detta få mig till botten igen men jag återhämtar mig snabbt med allt från psykolog prat och allmän päpp av både familj av kollegor.

Så alltså Pär / jag är en väldigt glad person som älskar att skoja med allt och alla och är väldigt pratglad, min barndom har även gjort att jag är mörkrädd men det visar jag aldrig i tjänst iallfall : )

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med seriös RP och social RP då jag älskar att träffa och prata med nya människor och vet hur RP:n ska gå te då jag varit medlem innan. Jag kommer även att låta andra vinna ett senario och inte bra jag själv!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man spelar satt man inte alltid vinner alla senarion utan också kan låta andra vinna utan att man blir förbannd.

Hur hittade du Unive? Första gången så var det Cosmos vidios och andra gången var det längtan at komma tillbaka och att många vänner spelar här.

Godkänd efter muntlig! Välkommen till Unive
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka