Nekad Pär P | Chef-jobb ansökan [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bubben987

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Sjukvården

Vad heter du IRL? Hugo

Vad heter du på discord? Bubben987#2112

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? I snart ett år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer försöka få igång RP:n och aktiviteten genom att ha en bra ledning som redan finns och stabila PA och bra utbildare och rekryterare. Jag kommer inte bara satsa på att få igång aktiviteten utan också förbättra RP:n hos dom som redan jobbar här och dom som har en sjukt bra Rp men klan göra det ännu bättre och sen såklart göra dom personerna som inte kan skjöta sig eller RP:a snygg då måste man lära dom hur man gör. Sen så kommer jag att försöka fortsätta att tjata och kämpa för att få alla dom problemen som sjukvården har (omklädningsrum, spawnplats e.t.c) för att folk ska vill ta en intervju och stanna kvar så länge som möjligt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare varit bitr. chef en två månaders period och några gånger behövt dra nästan hela lasset som Bitr. chef men det funkade och det var kul. Det gör ju också att jag kan det mesta allt från operationer till helikopterflygning till att ta jobbiga samtal med folk som inte sköter sig.

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara inne varje vardag 3 timmar förutom tisdag och torsdag då det blir en timme. På hälger och lov 10 timmar ungefär.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nopp

Har du läst våra Regler? Kan dom som ett rinnande vatten !

-rep Lyckades absolut inte som biträdande, ser inte varför man då bör få en chans som chef

Tillbaka