Nekad Pär P | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bubben987

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad heter du på discord? Bubben987#2112

Ange ditt födelsedatum 10 Mars 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har varit servervakt sjukt länge nu och hade velat testa lite nytt inom RP:n. Jag har velat bli medlemskap ansvarig ett bra tag nu men inte riktigt velat ansöka men nu är det dags. Jag har jobbat på flera olika jobb nu och lite tröttnat på RP men jag tänker att det hade varit kul att testa något nytt så jag ansökte hit. Jag tycker att det är sjukt kul att få hjälpa folk och att känna mig behövd så jag känner att staff är rätt väg at gå sen om man äns blir medlemskaps ansvarig eller Admin det får vi se i framtiden man mitt mål är ju såklart att klättra i staff ranger!

Sen hade det varit en ära att få jobba med det nuvarande staff teamet och att tillsammans förbättra det som är dåligt och göra det som är bra ännu bättre och att få höja RP nivån till dess yttersta.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag älskar att hjälpa folk och jag tror att jag hade passat väldigt bra som medlemskap ansvarig. Jag har varit servervakt ett sjukt långt tag nu så jag vet mycket om regler och hela den biten sen så älskar jag att få hjälpa folk som behöver en. Även fast det inte känns som en big deal för dig så kanske det gör någons dag. Sen är det så att jag har några som jag känner som är med i staff teamet så jag har lite inblick i vad ni faktiskt gör och jag känner att det hade passat mig väldigt bra!

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker alltid att man ska vara vänlig mot alla och ha en trevlig ton mot alla. Om någon annan svär och skriker på dig då ska inte du göra det lika dant det löser inga problem att ha två personer som sitter och skriker på varandra. Sen så anser jag att den gyllene regeln är skir bra ¨man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad¨.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag tycker att det ser väldigt bra ut i nu läget har inga invändningar.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att man ska ha läst reglerna flera gånger och att man kan följa reglerna till punkt och pricka men ändå kunna ha en sjukt rolig och utveklad RP.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Man ska kunna alla regler man ska kunna ta ansvar över sina handlingar och att man ska kunna avgöra vad som är bäst att göra i olika sitatoner ban eller kick det är frågan.

Hur ser din aktivitetet ut? På vardagar så är jag inne 2-6 varie dag förutom tisdagar och torsdagar då jag har träning då då kansek det inte blir mer än 2 timmar. Sen på helger och lov så är jag inne så mycket jag hinner men typ minst 10 timmar varje dag.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Förlåt för felstavningar och grammatik fel!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka