Nekad pär johansson | Medlem ansökning (Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pär johansson

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199132803027/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam waldman

Vad är ditt discord namn? ADUUUM_ #1072

Vad är ditt födelsedatum? 13 Oktober 1999

Berätta om din karaktär. jag heter pär johansson och jag har flytt från irak från kriget och både mina föräldrar dog i kriget så jag har behövt ta han om mig själv i 5 år nu, och jag har jobbat som postnord innan och just nu är jag reporter. jag har aldrig suttit i fängelset eller blivit stoppad av polisen. jag kommer från sverige är 22 år gammal fyller 23 i oktober. jag har en bil men jag hade två en golf och en v70 tror jag det var fulltrimmad men jag har sålt golfen. jag vill jätte gärna bli anställd på mekonomen eller falck för det är mitt liv med att jobba med bilar jag har gjort det hela livet i min pappas garage. I min barndom gillar jag att vara med kompisar och och spela fotboll och fixa med bilar. nu har jag nog berättat allt om mig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill göra en bra server och lära andra hur det är här på Unive. Jag kommer sitta i discorden mycket och spela mycket så att andra kan fråga mig om något så finns jag där.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Dem har ett bra server, har gjort världen så det är som en riktig stad och det är många som spelar.

Hur hittade du Unive? min kompis berättade om den för mig så jag köpte genast en flygbiljet och nu är jag här min brosa benny johansson har bot i den här staden jätte länge så han har visat mig runt lite

Vad har du för mål med ditt rollspel? att göra det så värkligt som bara går och aldrig sluta med det tills jag somnar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? börja jobba på Falck eller meconomen liknande för att hjälpa andra och att få folk att känna igen mig så att alltså lära känna många

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej bara unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka