Accepterad Pär Andersson | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axel Karlsson 1

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? Sebbe#7828

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pär Andersson. Han är född 1982. Min karaktär är född i Ryssland. Där var det mycket krig under den tiden han var tvungen o gömma sig från soldater som ville döda han, så han lärde sig att försvara sig och gömma sig i ung ålder. Dem bodde i ett skruttet hus i moskva. Han bodde i en liten by i Moskva. Den byn han bodde i var fattig. Han mådde bra tills kriget i Moskva startade. Hans pappa hette Ahmed Andersson. Hans mamma hette Pia Andersson. Hans bröder hette Peter Andersson och Alexander Andersson. Pappa o mamma träffade varann i Ryssland. Dem blev kära efter ett dom träffades första gången på en resturang i Moskva. De hade gått cirka två år. Sen tillslut så tröttnade dem att vara ensamma o ville va några fler i familjen så dom tog ett beslut o skaffade tre barn o sen blev d krig i Moskva. Tillslut så flydde dem till sverige med en bil för dem kunde inte åka flygplan till sverige för de var mycket grejer som pågick, det var bland annat jetplan och farliga plan så dem fick åka bil o båt, dem fick åka lugnt och säkert med båten till sverige och däe ändrades deras liv. Deras barn började i skolan som fick dom att lära sig svenska och deras föreädrar fick en jobb intervju som lärare på en skola. Dem fick ett bra liv i sverige, allt går bra där just nu.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra mä en social, hög och seriös rp vilket kommer göra d roligare för alla parter, och jag ska även tänka på att inte bara vinna så att alla kan ha kul

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela för att alla ska ha roligt. så om man är i ett scenario och endast vill förstöra för man inte vill förlora så blir d inte kul. Man måste kunna förlora för att d ska bli rp

Hur hittade du Unive? Jag blev intresserad av unive då jag skaffa fivem för inte så länge sedan och vill ta del av denna server

vidare till muntliga intervju, du har 24H på dig att ta din intervju. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka