Accepterad OzzyOzzman | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

OzzyOzzman

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198864224072

Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus

Vad är ditt discord namn? Ozzy#9610

Vad är ditt födelsedatum? 23 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lasse Eriksson och är 26 år han är en person som är väldigt hjälpsam och har lever sitt liv inom bilar och sina polare. Det bästa han vet är att åka bil och fixa med bilar eftersom att han och hans pappa i tidig ålder håll på mycket med deras gamla Pontiac Firebird. Lasse tyckte detta var det roligaste som fanns och bestämde sig för att vilja gå samma väg som sin pappa, att jobba med bilar. Lasse vill alltså ha ett jobb där man kan ha kul samtidigt han får utvidga sina kunskaper om bilar, om alla bilar. Lasse spenderar hela sin fritid åt bilar och vänner då dem nästan hela tiden åker runt och är med varandra.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska få bli medlem på unive för att jag tycker denna server är så unik jämfört med dem andra svenska servrarna då denna server har bra scripts och få buggar enligt mig. Jag tycker även att denna server är rolig att köra på!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som gör mig mest intresserad av Unive är att det är så bra community och att det inte är någon lall server. Servern är seriös jämfört med alla andra servrar.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom en polare som också kör på unive!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelet är att spela efter att ha kul och efter regler, när jag menar med kul så menar jag inte att man ska lalla men att man ska skapa roliga scenarion.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har inte något mål just nu men jag är säker på att jag får mål allt eftersom jag spelar på servern!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Unive är den enda servern jag spelar på.

Tillbaka