Nekad OzzyOzzman | Medlem ansökning (Appzy5)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OzzyOzzman

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198864224072

Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus

Vad är ditt discord namn? Ozzy#9610

Vad är ditt födelsedatum? 23 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Jag är en fullsvensk från Stockholm som har ett stort intresse för bilar, framförallt gamla bilar eftersom att min pappa var en mekaniker som senare dog och jag skulle vilja gå i samma fotspår som han. Min pappa är min största förebild. Min karaktär är en person som gillar att hjälpa ifall det behövs men om det är någon som förstör så kan jag bli riktigt arg. Jag är en man på 24 år. På min fritid så brukar jag åka runt i mina fordon med mina polare som har samma intressen som mig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli en alla medlemmar för att jag tycker det är kul att spela RP och att jag är ofta inne på servern. Jag vill även kunna få jobb som att sälja bilar och annat eftersom att jag har ett stort intresse för bilar och motorcyklar

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som gör mig intresserad av just Unive är att den är svensk och att det är roligare när det är svenskar som pratar med mig och andra. Det är lite andra kulturer och andra sätt att komma fram till lösningar som man kanske inte kan på engelska.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive av en kompis och sedan dess har jag spelat på Unive nästan varje dag.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har inte något riktigt mål, bara att utveckla min karaktär.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag fokuserar inte på något mål just nu, jag vill utveckla min karaktär och ta saker som det kommer.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, den enda servern jag spelar på är Unive.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka