Accepterad OzzyOzzman | Ban överklagan [hagge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OzzyOzzman

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198864224072/

Ditt Hex-ID: 110000100000638

Vad är din discord tagg? Ozzy#9610

Vem var det som bannade dig? Affe

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: emoteabuse ~Affe.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dem bannade mig för att jag använde en emote för att kunna ta mig igenom en dörr.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag jobbar på Securitas (Står inte det på discorden men kolla in-game) och den fjärde juli så var Marja-lisa biträdande chef inne hos oss och sa att vi aldrig är där då vi har en deal med dem. Problemet är att dem jobbar ju aldrig och då idag när jag såg hela långa kön så skulle jag ta ett snack med dem och försökte ringa men dem svarade inte. Tänkte att jag måste få tag på chefen så använde mig utav en emote för att kunna ta mig igenom dörren då jag anser att det är nödvändigt då affären ska rulla på.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel genom att ta mig in på det sättet men anser även att man kan ha lite överseende då jag måste få tag på Marja-lisas chef för att det ska bli rull på Marja-Lisas. Med andra ord så tycker jag att min ban ska tas bort då jag endast tog mig igenom dörren för ett skäl och det var att prata med Marja-Lisas chef eller biträdande.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare av lall och jag tycker själv att jag har tagit det seriöst då jag inte tycker jag lallar utan att jag tar servern och rp:n seriöst. Jag går med andra ord inte och lallar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vänta tills dem svarar men var verkligen tvungen att få tag på dem då dem aldrig är inne på jobbet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag har lärt mig efter denna ban så vet jag att jag aldrig kommer använda mig av sådana här saker som att emoteabusa genom en dörr om den är låst. Utan man får helt enkelt vänta med att prata eller så får man bara gilla läget.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka