Accepterad Ozzydrozzy | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ozzydrozzy

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander Lindberg

Vad är ditt discord namn? Ale_lind07

Vad är ditt födelsedatum? 21 Maj 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Hugo Hantzmann, 20 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Impulsiv, Ambitiös, Positiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bott ute på landet med stora ambitioner under hela sin uppväxt. Efter några år vill nu Hugo upptäcka storstadens spännande liv och testa på både de fina och fula sidorna av stadslivet. Drömmarna är stora och mest att bli rik och igenkänd.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bidra med rolig och seriös rp. Jag vill ta del till roliga och spännande scenarion och att alla ska ha en så rolig stund som möjligt på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska vara självisk i sitt rp och inte ta del av fel metoder och bryta mot reglerna för sitt egna bästa. Man ska se till att ha realistisk situationer där medparten kan vinna och själv vara i nedlag.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har inte brutit mot några regler

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, Fear rp

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inte så särskilt mycket bara att jag är väldigt exalterad att testa på detta och siktar såklart på att förbli en fast spelare på denna server och bidra med mycket för serverns utveckling

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka