Accepterad Ozzy_IV | Chef-jobb ansökan [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ozzy_IV

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Användarnamn: Ozzy_IV

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? BilFirma ägare

Vad heter du IRL? Ozzy

Hur gammal är du? 18 om 1 månad

Hur många timmar har du på Fivem? 1000+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Det såg rätt roligt ut då det är en socialt och ansvarsfullt jobb, dessutom så gillar jag när allt är noggrant och rätt. Jag gillar dessutom utmanningar och att vara chef är en stor ansvar som kommer leda till många svåra situationer. jag är också sjukt bil intresserad person som kan det flesta märken och en as bra försäljare.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har 1000+ timmar på FiveM och har testat det flesta jobben du kan tänka dig allt, och därför känner jag att med detta chef positionen kommer jag att bidra med sjukt mycket till servern

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Ozzy Jackson och han är en person som gillar bilar, snäll, omtänksam och ansvarsfull person. han är 30 år gammal och alltid sugen på nya saker. Ozzy är en aktiv person och redan som första dagen sökte han till sjukvårdare samt fick jobbet som undersköterska. Där stannade han i några dagar tills han kände att han var redo för att steppa upp lite. Ozzy är en väldigt enkel person och sjukt bra på att följa regler och lyssna, som man säger så har Ozzy 2 öron och en mun. Han vill alltid alla det bästa och hjälper gärna till om det något han kan bidra med.

Hur ofta kommer du vara inne? Kommer vara aktiv varje dag på servern och speciellt nu när det är distans, så jag kan lätt säga att firman kommer alltid vara bemanat

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart hade jag fortsätt spela, men hade ju helst velat bli det och skulle jag inte bli det hade jag nog fortsätta att kämpa mig uppåt då jag inte är en person som ger upp utan alltid letar efter lösningar

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej jag spelar bara på multistaden

Har du läst våra Regler? Ja, jag har läst både discord och ingame reglerna

har alltid vart en "Stamkund" att när jag börjar på en server så stannar jag på den, men om du vill att jag ska göra bättre så har jag inga problem med de bara ni säger till mig va ni tycker jag borde förbättra :) @Alex-Goggle

Vidare till intervju! Ser gärna att du tar den så snabbt som möjligt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka