Nekad ozzy lejongap | Medlem ansökning [Shobree]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ozzy lejongap

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ossian

Vad är ditt discord namn? ossy#7078

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juni 2010

Berätta om din karaktär. Han heter Ludvig strömberg och är 24 år gammal. Just nu är han arbetslös men i framtiden ska han försöka bli polis eller brandman han har drömt om att bli polis en han va ung. Hans uppväxt var tuff för när han var ung så vart han mobbad för han hade ADHD och folk som stod omkring när han vart mobbad dom gjorde ingenting för dom var rädda att dom skulle bli utsatta för mobbning. hans ADHD gjorde så han fick det svårare att koncentrera sig på lektionerna så han fick det svårt i skolan med läxor så han behövde stanna kvar efter skolan för att göra klart det han missat på lektionerna. han hade inte många kompisar och ingen ville bli hans kompis för då tror dom att dom också kommer bli mobbad. han blir lätt arg,ledsen t.xe om nån säger "du är dum i huvudet" då kan han bli arg och säga värre saker fast han inte menar det men det låter grovt. Eller om någon säger "ingen gillar dig" kan han bli ledsen på insidan men man ser inte det på utseendet. hans intressen är bilar hans favorit bil är BMW M4 eller BMW M2 och AUDI gillar han också han började gilla bilar när han var yngre för hans farfar hade många coola bilar och han lät alltid Ludvig åka med på bil turer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska försöka göra så andra har det roligt och jag ska försöka göra bra rp. och jag kommer starta roliga scenarion med folk.
jag ska försöka mitt bästa så att folk trivs i UNIVE och vill stanna kvar och sedan kanske dem kommer vilja det dela servern till en kompis.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska tänka att man själv ska inte alltid ska vinna och låta andra få en chans till exempel om jag eller någon annan startar ett scenario med att börja slåss och jag får ett bra slag så hen faller ihop på marken och sedan reser hen sig upp så slår jag ner hen igen så hen inte får en chans att slå mig. så man ska tänka att det är inte alltid en själv som ska vinna andra ska också få en chans att vinna så att alla har det kul. det är inte bara du som ska ha det roligt och vinner andra ska ha det roligt så dom vill vara kvar på UNIVE!

Hur hittade du Unive? jag såg att ni var den största svenska servern inne på fiveM.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka