Nekad ozzy lejongap | Medlem ansökning (Neptune669)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ozzy lejongap

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ossian

Vad är ditt discord namn? STARTKLAR#7078

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juni 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jan Emanuel. han är född år 1995 den andra maj. han hade det ganska lätt när han var ung. han var bra i skolan han gjorde det som skulle göras t.ex läxor och maten och sånt. han ville ta hem skolböcker och plugga fast han inte behövde det. men sen när han var 15 år så hände det en bil olycka och i den bil olyckan var hans pappa inblandad i. pappan klarade inte av dom svåra skadorna.. och sen det hände har hans liv förändras han har börjat dricka,röka och mer som inte är bra. han har väldigt starka känslor t.ex om någon retar honom då kan han kontrollera sina känslor bra och inte bry sig om vad dom tycker eller säger. han gillar bilar jätte mycket för när han var ung så åkte han buss efter skolan till han farfar för hans farfar hade många och coola bilar. Jan fick alltid hänga med på en biltur när han ville med farfar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag ska bidra med en bra och seriös RP. och följa alla regler. Jag ska försöka skaffa ett roligt jobb och detta jobb kommer såklart utveckla mitt RP mycket mer. och jag ska starta egna seriösa scenarion som utvecklar allas RP. Jag kommer anmäla/reporta som fort jag ser någon som bryter mot stadens regler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? den betyder att man ska inte bara tänka på sig själv i ett scenario. att alla måste få vinna ett scenario inte bara du det måste finnas en chans för den andra personen att vinna t.ex du och en annan börjar slåss och du får ett bra slag så han faller ner på marken då ska du inte stå och mata slag så han inte får en chans att ställa sig upp och slå tillbaka.

Hur hittade du Unive? jag såg på en person som heter COSMO_BT på yt och det såg väldigt roligt ut.

Tillbaka