Accepterad ozzy lejongap | Medlem ansökning [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ozzy lejongap

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ossian

Vad är ditt discord namn? STARTKLAR#7078

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juni 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Yosef Falk han är snart 24 år gammal hän är född sista juni. när han var yngre så hade han det svårt med föräldrarna och skolan han vägrade lyssna på föräldrarna och fröken på skolan. Han var ung kriminell han höll på med cannabis och annat narkotika och han hängde med gäng kriminella folk så han fick doms energi och doms beteende så han var inte så snäll och inte så omtänksam längre. men det blev bättre under hans uppväxt han fick mer kompisar han slutade med det kriminella livet och började med det snälla livet om man säger så. han blev bättre i skolan men han hoppade av gymnasiet och nu när han är lite äldre så ångrar han det stort nu har han ett jobb och han jobbar som sopplockare han gillar inte det super mycket men det är bättre en inget. i livet syftar han på att bli rik och ha sina favorit bilar hans största intresse är bilar han började gilla bilar genom hans farfar. hans farfar ägde många bilar och massa snabba bilar Yosef fick hänga med på några bil turer lite då och då så det var därför han började gilla bilar. han har andra intressen som kläder, fordon, fotboll han har spelat fotboll i snart 12 år han började spela när han började titta på fotbolls matcher och vidare så efter allt sociala medier började han tillslut och efter han börjat så fastnade han i det och blev duktig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska skaffa något roligt jobb och genom det jobbet ska jag utveckla min RP mer och mer under tiden.
och jag ska hjälpa folk om dom behöver hjälp och jag ska starta egna seriösa scenarion som utvecklar både min RP och mot partnerns RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska vara självisk och inte bara tänka på sig själv i scenarion. t.ex om jag är i slagsmål och jag får till ett bra slag så hon/han faller ner på marken då ska jag inte stå och sparka denna person så hen inte får nån chans att ställa sig upp och slå tillbaka. kort fattat man ska inte bara tänka på sig själv utan alla ska ha det kul i scenarion och alla ska ha en chans att skratta och trivas så att Unive växer mer och mer.

Hur hittade du Unive? jag såg att ni var den största svenska servern inne på fiveM. och kollat mycket på yt

Vidare till muntlig intervju, du 48h på dig att ta intervjun. Lycka till
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka