Accepterad ozzy lejongap | Medlem ansökning (Dinoee)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ozzy lejongap

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ossian

Vad är ditt discord namn? Gåsen#7078

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juni 2024

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter *Zaki Gåsensson* och är 23 år gammal och är ganska aggressiv han har vart kriminell i typ hela hans liv, han kriminella liv började när han var 14 år när han knarka för fösta gången och det var då han började hänga med dom kriminella personerna men han har haft det ganska svårt i skolan för hans lärare var dumma i huve och hans skippade dom flesta lektionerna pågrund av de så han hade det svårt i skolan till gymnasiet då han fick bättre lärare och mer hjälp. Han har väldigt svårt att kontrollera sina känslor då han hade svag relation med sina föräldrar. Hans intressen är bilar kläder och fotboll han började gilla bilar när han var 6 år gammal då hans farfar ägde en bilaffär och ägde massa coola bilar, hans farfar brukade ta ut zaki på några åk turer ibland och han fick åka med på massa och kolla på massa bilrace med farfar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bidra med att han en hög och seriös RPnivå och jag ska skapa egna seriösa scenarion som gör utvecklar både min och motpartens RP och jag ska följa alla regler och jag ska skaffa nått roligt yrke som utvecklar min RP mer och mer under tiden jag jobbar. Och jag ska skicka en support eller hoppa support och säga ifall jag ser någon gör nått regelbrott.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara tänka på sig själv i scenario man ska liksom låta motparten också få en chans i ett scenario t.ex om jag är i ett slagsmål och jag får till et bra slag så motparten falkar ihop på marken då ska jag inte stå och mata slag jag ska låta dem få en chans och slå tillbaka så det bara är jag som har kul och vinner hela tiden. Så att alla har kul på UniveRP

Hur hittade du Unive? Mina kompisar rekommenderade den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka