Nekad ozzy lejongap | Medlem ansökning [Bollpod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ozzy lejongap

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ossian

Vad är ditt discord namn? ossy#7078

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juni 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Ludvig lejongap han är 24 år gammal och han är arbetslös. han föddes i märsta odensala och hans liv har varit lite tufft i skolan det var mycket bråk och tjafs och mycket sitta vi rektorn men nu har han tagit studenten och livet rullar på han har mycket vänner och han hart mycket energi. han är rolig och väldigt rörlig av sig och vill gärna ha hur mycket vänner som helst. när han var yngre drömde han om att bli polis och brandman. han var jätte busig av sig när han var 6/4 år gammal och han snodde sin syrras fotboll medaljer och gick med dom till skolan/dagis och börja skryta. han har väldigt lätt för att bli sårad och arg. men när han blir sårad så glömmer han det snabbt. hans intressen är att ha fin bil mycket kompisar och få många tjejer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med att hjälpa folk när det behöver hjälp med vart något ligger eller några knappar. och försöka göra så rp som möjligt och försöka söka till polis eller något annat kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska se det som om man själv alltid ska vinna man ska också heja på dom andra. t.ex om du och din kompis gör ett butik rån och du sa till din kompis att kolla så att ingen kommer. Då ska du tänka på att det kanske inte bara är du som vill råna och ta pengarna din kompis kanske ville det.

Hur hittade du Unive? jag såg att ni var den svenska största servern inne på fiveM.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka