Nekad ozzy | Ansökan till Servervakt [Johansson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ozzy

Icke Medlem
Meddelanden
581
Reaction score
59
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad heter du på discord? ozzy#6400

Ange ditt födelsedatum 13 Oktober 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag spenderar rätt mycket tid framför datan men i sidan så går jag på gym.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på Unive i snart 2 år.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad en 6 gånger ungefär under dessa 2 år.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakt har uppgift att ta mindre ärenden som inte staff hinner med. Ett tillexempel kan vara om någon bryter mot ett liten regelbrott att du ger en kick eller 1 timmes ban. Jag har varit servervakt sedan tidigare under mina dagar och vet vad staff går ut på. Servervakt kan behövas i snabba ärenden som att någon rdmar och det behövs kicka eller bannas fort sedan tar kontakt med staffs som ger längre ban.

Varför vill du bli servervakt på servern? ag är en riktigt bra rpar och älskar att dra ut på ett scenario. Har jag kraschat en hård smäll så åker jag inte till sjukhuset utan jag rpar som t.ex att jag försöker ta upp telefonen då jag har ont och kanske inte når den. Det jag gillar med mig själv är att jag kan förlora scenarion blir inte arg för att jag förlora något utan snarare att jag tyckte att det var ett roligt och bra scenario för det är det rp går ut på. Jag vill bli servervakt för att visa tack att jag får spela på denna servern och vill såklart hjälpa till så mycket jag kan! Jag vill även bli servervakt då jag vet att vissa inte kan bete sig och jag vet vad en servervakt ska göra.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är INTE okej i någon slags fall, Ett exempel på detta kan vara som många gör är att ressa på miss. Miss är något philip tagit upp många gånger och det ska rpas på ingen snack om saken.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka