Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen Chef
Vad heter du IRL? isac
Vad heter du på discord? ozzi#9959
Hur gammal är du? 09a
Hur länge har du spelat på Unive? 1-2 veckor
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer förbättra rpn genom att inte laga en bil på två sekunder allstå ifall jag lagar en bil kan de ju självklart inte ske på 2 sekunder eftersom de är "roleplay" så när jag lagar en bil så rpar jag /me hämtar nya dörrar /me skruvar t.ex så väntar kunden i väntrum
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? har vart chef på verkstader på många olika servrar t.ex night roleplay där var jag meko chef
Hur ofta kommer du vara inne? på vardagar 3 till 8 helger 3 till 12 typ
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja jag spelar just nu
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? Ja de är klart
Vad heter du IRL? isac
Vad heter du på discord? ozzi#9959
Hur gammal är du? 09a
Hur länge har du spelat på Unive? 1-2 veckor
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer förbättra rpn genom att inte laga en bil på två sekunder allstå ifall jag lagar en bil kan de ju självklart inte ske på 2 sekunder eftersom de är "roleplay" så när jag lagar en bil så rpar jag /me hämtar nya dörrar /me skruvar t.ex så väntar kunden i väntrum
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? har vart chef på verkstader på många olika servrar t.ex night roleplay där var jag meko chef
Hur ofta kommer du vara inne? på vardagar 3 till 8 helger 3 till 12 typ
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja jag spelar just nu
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? Ja de är klart