Accepterad ozze123 | Medlem ansökning [LK040]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ozze123

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mommo savas

Vad är ditt discord namn? ozze123

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juli 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Mommo Savas och har en kusin i staden, Mommo är en smart man som är uppvuxen i turkiet men haft det svårt under barndomen och nu ska flytta till Unive för bättre framtid. Mommo Savas föddes år 2000 och ska snart fylla 25.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? lätt iriderad. Efektiv och Smart person

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär vid namn Mommo har som framtidsplan att bli Polis och jobba inom räddningstjänsten och rädda en massa liv då han varit med om mycket tuffa saker under sin uppväxt. Mommo har som plan att bli polis skiter det sig kommer han gå ch jobba som mekaniker med sin Kusin eller hitta andra jobb för att försörja sig men målet nu är att bli medborgare i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har stor erfarenhet av FiveM roleplay och förstår hur man ska agera på en rollspelsserver. Mitt främsta mål är alltid att se till att alla har roligt, och jag strävar inte bara efter personlig vinning utan är beredd att förlora i ett scenario om det skapar en bättre upplevelse för alla inblandade och förlänger rollspelet. Dessutom är jag väl förtrogen med reglerna och vet exakt hur jag ska agera för att inte bryta mot dem under rollspelet.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta menas att båda parterna ska ha kul inte bara att 1 person ska ha det och bara vinna. Om vi tar ett senario om jag tilexempel kidnappar en person ska det va roligt att spela för det personen också inte bara att jag ska trycka ner den och hålla på båda ska ha kul och njuta av spelet.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har inte brutit mot några regler och kommer ej göra det då jag har koll på alla regler i servern.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sunt Förrnuft. VDM, RDM och så finns det flera mer

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack. Mvh ozze165

Senast ändrad:
Hej!

Du måste ha samma namn på discord som du har på steam.

Vill också du utvecklar Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24 timmar på dig innan din ansökan nekas!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka