Accepterad ozze123 | Beslut Överklagan [William]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ozze123

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Ditt discord namn: ozze165

Ditt Hex-ID: Vet inte hur jag får fram

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen Kriminell Roll

Vem/vilka tog beslutet? William.9.

Varför tror du själv att beslutet togs? Dom tog min kriminell eftersom att jag råkade skjuta en kille i huvet när vi rikta.

Hur är beslutet felaktigt? Hela händelsen inträffade med at jag och min kusin åkte runt i en svart rangerover och vi kom fram till cannabis plocket då vi hade fått order från högre att gå råna folket där eftersom dom var med gäng som vi förmodligen hade bråkat med jag åkte dit med min kusin sen min kusin går ut ur bilen springer fram till personen riktar säger till han stå stil eftersom han springer när jag och min ksuin riktar vi gör varningskott han stannar vi springer fram jag råka trycka på skjuknappen istället för att sikta. När jag skjöt istället för att sikta var där allt blev fel jag råkade trycka fel knapp vilket jag sa geom att säga sorry råka osv det kommer inte hända igen förmodligen hoppas denna annsökan går igenom eftersom att allt var missföstånd och tror det här problemet klan hända alla inte bara mig.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/jzh2U3Uj91b1hkF1q?invite=cr-MSxVcGksMjQ0MjQ4MDc2LA

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka