Inaktuell ozze123 | Beslut Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ozze123

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Ditt discord namn: 4606x

Ditt Hex-ID: 11000015781c576

Vad för typ av beslut gäller det? Ped Roll plus Peden men Peden är fortfarande inne

Vem/vilka tog beslutet? 320 skriver han eftersom Carlosi128 som drog den inte är staff

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag förstår att beslutet om åtgärder mot mig grundar sig i att det fanns inslag av dålig fearRP i det aktuella scenariot, och jag vill verkligen försöka förklara hela situationen utifrån mitt perspektiv så tydligt och ärligt som möjligt. Allting började med att jag blev jagad av ett flertal bilar runt hela mappen – jag pratar inte om en eller två fordon utan verkligen flera stycken som konstant låg tätt efter mig. Det skapade en enorm stress och panik för mig i situationen, och trots flera försök att skaka av dem lyckades jag inte tappa bort någon. Under jakten, precis när jag försökte planera att ta mig mot Humane Labs för att potentiellt undkomma, så kommer en vit Mercedes farandes i extremt hög hastighet. Föraren försöker då blockera min väg genom att ställa sig rakt framför mig och förhindra min flyktväg. Jag förstod direkt vad som var på väg att hända och varför, och jag har full förståelse för deras taktik och varför de gjorde så. Jag tänker absolut inte skylla ifrån mig på den delen, jag förstår det he

Hur är beslutet felaktigt? Jag vill börja med att säga att jag verkligen respekterar den tid och det arbete som läggs ner av staffen, och jag förstår att beslut ibland måste tas snabbt för att bevara serverns kvalitet. Men i det här fallet tycker jag personligen att beslutet är felaktigt, och jag skulle vilja ta chansen att förklara min syn på situationen så tydligt och öppet som möjligt. För mig var det tydligt att scenariot i fråga var extremt kaotiskt från början till slut. Det var inte ett normalt rollspelsscenario där alla är fokuserade och inne i sina roller – utan det var skrik, stress, förvirring och många som bröt mot grundläggande RP-principer. Det var inte bara små missar, utan det påverkade hela atmosfären och förstörde känslan av ett seriöst och trovärdigt rollspel. Folk agerade irrationellt, skrek i mickar och glömde helt bort hur man bör agera i ett seriöst scenario. Detta påverkade naturligtvis inte bara dem som direkt bröt mot reglerna, utan även motparten – i detta fall mig – eftersom jag blev indragen i ett scenario

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har inte dom

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Jag har väntat ett tag nu och lärt mig av mitt misstag hopps man kan få en chans igen kommer aldrig göra likadant igen.

Hoppas jag får en chans kommer aldrig göra dehär felet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka