Accepterad ozze123 | Ban Överklagan [IAYZE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ozze123

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199428388214/home

Ditt Hex-ID: steam11000015781c576

Vad är din discord tagg? makkan46

Vem var det som bannade dig? Iayze

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-04-18 230721.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för att jag använde telefonen när jag var död, och jag vill verkligen be om ursäkt för det. Jag förstår att det jag gjorde var fel, och jag ångrar det djupt. Det var ett ogenomtänkt misstag från min sida, och jag inser nu att det påverkade spelupplevelsen för andra. Det var aldrig min avsikt att fuska eller bryta mot reglerna, och jag accepterar helt att det jag gjorde inte var okej. Jag vill bara be om en andra chans. Jag har lärt mig av mitt misstag och kommer se till att följa reglerna till punkt och pricka i framtiden. Jag älskar verkligen att spela på den här servern och att få vara en del av gemenskapen betyder mycket för mig. Jag hoppas ni kan se att jag är ärlig i min ursäkt och att jag är villig att ta ansvar för mina handlingar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad använde jag min telefon medan jag var död i spelet. Det var ett ogenomtänkt beslut från min sida, och jag förstod inte i stunden hur det kunde påverka spelupplevelsen för andra. Jag använde inte telefonen för att fuska eller för att få en orättvis fördel, men jag inser att det ändå bröt mot reglerna.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Jag förstår nu att mitt agerande inte var tillåtet, och jag accepterar helt att bannen var korrekt. Jag bröt mot reglerna, även om det inte var min avsikt att göra det, och jag ångrar det verkligen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har men det var ett tag sen kört här sedan 2022 de har varit vana när jag inte var lika bra på roleplay.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte Bryta regler och bara spelat spelet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har definitivt lärt mig något av detta, och faktiskt mycket mer än jag först trodde att jag skulle. Att bli bannad var verkligen en ögonöppnare för mig. Det fick mig att stanna upp och verkligen reflektera över mitt beteende, och hur även små handlingar kan få större konsekvenser – inte bara för mig, utan för hela spelupplevelsen och för andra spelare. Jag har förstått att reglerna inte finns där för att begränsa, utan för att skapa en rättvis, rolig och trygg miljö för alla som är en del av servern.

Att använda telefonen när jag var död kanske inte kändes som en stor grej i stunden, men jag inser nu att det kan uppfattas som fusk och att det kan förstöra balansen och trovärdigheten i spelet. Jag förstår att det underminerar det arbete som admins och andra spelare lägger ner för att skapa en bra och seriös upplevelse. Det var aldrig min avsikt att fuska eller sabotera, men jag tar fullt ansvar för det som hände och ångrar det verkligen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka