Accepterad OZYFlea | Medlem ansökning [Skyline]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pillen

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199411144064/

Vad är ditt namn i verkligheten? Omar

Vad är ditt discord namn? PILLEN_HE#9632

Vad är ditt födelsedatum? 21 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Sven och han är 26 år gammal. När Abdi var liten ville han jobba någonstans där han gillade. Abdi Tog skolan seriöst när han var liten. Han var en snäll kille och hade många kompisar som han var med. Dom spela ofta fotboll. Det var hans favorit sport när han var liten. Abdi var en blyg kille när han var i skolan. Utanför skolan var en kille som var hög ljud och mer. Han blev mobba ofta med hans kompisar var där för han. Då han kände sig trygg. Abdi hade en familj som var rik. Han fick vad han ville. Abdi ville var den populära killen i skolan. Så en dag fick han sina egna privat flygplan. Det var då han började bli populär. Han försatt att köpa sjuka saker. Han var dem populära killen och den som tar skolan seröst. Han pluggade väldigt mycket och spelade fotboll. Han var med sina kompisar varje dag nästan. En dag gick han till skolan. När han var där och dagen var nästan slut såg han mobbarna. Dem kolla på han och gick fram till han. Dem slog ner för att dem gillade inte att köpte sjuka saker. En dag tänkte han göra något tillbaka. Han smala in jätte många och sa åt dem alla om mobbarna kommer fram till ska ta ner dem. Efter det gick alla hem. Nästa dag när dem kom fram till honom kom alla fram och börja slåss. Hela skolan kolla på. Efter det fick han ta ett snack med rektorn fast han brydde sig inte. Efter han har pluggat flytta han. Nu bor han i Unive och söker efrer jobb.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för jag har en hög rp nivå. Och för jag ska bidra med social rp. Jag har erfarenheter inom rp. Jag har en kreativ rp. Jag vill utveckla min rp och dessutom andras. jag ör roliga scenarios. Jag gör dessutom roliga scenarios för båda parterna så det blir roligt för båda. Och jag spela inte för makt och pengar som är en regel. Jag har håll på med rp i 1år som är bra. Jag vet hur beter sig. Vad man får göra och inte göra. Jag tycker att jag förtjänar rollen då jag har gjort många scenarios. Jag har en ganska unik karaktär.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill förbättra den social rpn genom att rpa bra. Jag har ju rpa väldigt länge nu och vet vad som gäller. Jag har en jätte seriös rp. Jag försöker bli bättre på rp. Och med medlemskap skulle det var mycket bättre. Och jag tycker att jag borde bli medlem för att jag kan alla regler. Och dessutom håller jag alltid en hög rp nivå. Jag lallar inte när jag rpar. Och det är ju viktigt. Jag är aktiv nästan varje dag. Och jag kan hjälpa folk som inte kan så mycket inom rp:n.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för att alla ska ha det roligt. Och inte förstöra för att vinna. Man måste ju förlora på något scenario. Saken är ju att alla ska ha det roligt och lika stor chans att vinna. Det är ju typ som att combat logga när man ska in fängelset. Det är något man inte får göra. Och det ska vara realistiskt.

Hur hittade du Unive? Jag hittade det på Twich,Youtube och mina kompisar rekommendera.

Godkänd intervju, välkommen!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka