Nekad OZYFlea | Medlem ansökning [23 savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pillen

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199411144064/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Omar och jag är 15 år.

Vad är ditt discord namn? PILLEN_HE#9632

Vad är ditt födelsedatum? 21 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Sven och han är 35 år gammal. Han har haft en bra uppväxt med många nära och kära. När Abdi gick i skolan var han inte så smart. Han var störig på lektionerna då. Han hade inte alls bra betyg. Men hans kompisar hade jätte bra betyg. Fast han brydde sig inte. Han forsat att vara störig och så fort han kom hem gick han till en fotbolls plan och börja spela i nästan 5 timmar varje dag. En dag märkte han att han måste ta skolan seriöst för att få en bra framtid. Och det var nu han börja studera varje dag för att få det han ville. Efter ett tag fick Abdi bra betyg och hans föräldrar var nöjda och självklart Abdi. Dom firade det med en liten fest. Nu var det dags för han att flytta hem ifrån. Han flyta till staden Unive och nu är han där för att söka jobb.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Därför jag kommer bidra här på Unive. Jag kommer bidra med en bra jobb rp där jag kommer göra social scenario med alla som är med i scenariot. Jag kommer höja rpn. Också för att jag är bra på rp. Jag har holt på med rp länge nu. Jag tycker Unive är en bra stad för det är många som har en seriöst och bra rp. Och det tycker jag är bra. Jag vill bli medlem i den här servern för att det är ingen som lallar runt. Dom som jobbar här tar det seriöst. Jag kommer ta det seriöst. Och jag är bra på det här för jag vet vad som gäller. Jag vill bli medlem för jag är snäll. Och jag är på en hög nivå när det kommer till rpn. Och jag tycker att det är extremt kul med rp. Och jag kommer bidra med en bra rp nivå.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Genom att göra bättre scenarios med andra som är med i scenariot. Och förbättra andras rp och min egna rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ska vara kul både om man vinner eller förlorar. Bara för att man förlorar behöver inte vara tråkigt för att man typ förlorade det utan att det blir lika kul om motparten vinner som om man själv skulle vinna.

Hur hittade du Unive? Jag hittade det genom at mina vänner sa åt mig och testa. Och jag hittade det på Youtube.

vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka