Accepterad OZYFlea | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pillen

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199411144064/

Ditt Hex-ID: steam:1100001567aa580

Vad är din discord tagg? PILLEN_HE#9632

Vem var det som bannade dig? Smokey Nagata

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? grov metagaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom vi bröt mot reglerna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid gäng huset eftersom jag var Krim fast nu är den rollen borta. Och jag körde lite runt staden. Efter en stund fick jag höra att mina kompisar blev bannade. Så jag lämna och kolla varför. Dom hade kontaktat Smokey Nagata varför dom är bannade. Han sa att det var grovt metagaming. Jag går in igen och spelar en liten stund och sen lämnar jag igen. Jag ser att alla mina roller är borta. Jag skriver till han varför mina roller är borta. Han sa för att det var metagaming. Han var med i gruppen för han ville vara med gänget. Han sa att vi har skrivit metagaming. Fast jag sd i samtalet tror jaa åt han att jag inte gjorde metagaming. Eftersom jag har inte skrivet det. Han bannade mig för jag var med i samtalet. Jag hade mutat mig själv. Jag ska erkänna att jag gjorde lite metagaming fast inte mycket. Jag ber om ursäkt. Och jag vet att det var fel gjort av mig och mina kompisar. Alla lär sig av sina misstag. Och det är det sista gången jag gör det här. För jag kommer inte riskera en 15 dagar ban igen. Skulle var jätte tråkigt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var typ det fast ändå inte. Eftersom jag gjorde inte mycket meta gaming. Bara lite. Bara för att jag satt i samtalet mutat blev jag banna för grov meta gaming fast det var lite meta gaming. Så jag erkänner att det var lite meta gaming jag gjorde. Fast inte grov meta gaming. Så att det var lite fel gjort. Och jag är besviken för det jag har gjort. Och ber om ursäkt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad när jag gjorde Krim utan Krim. Fast jag gjorde ban överklagan. Och efter det så bestämde jag och mina kompisar att göra ett gäng för att vi lärde oss att man behövde Krim för att göra Krim saker. Och vi smala pengar för att göra det här gänget. Fast tyvärr är det gänget avstängd. För meta gaming. Och finns inget vi kan göra åt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte göra meta gaming. Det var dåligt gjort av mig och mina kompisar. Och jag skulle lyssna på reglerna som jag nu ska följa eftersom jag kommer inte riskera en till ban. Det skulle vara jätte tråkig. Innan vi skapade gänget borde vi göra något typ av möte att vi inte får göra det här o mer. Vi har nu lärt oss av våra misstag och är sista gången vi gör något dumt igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer lyssna på reglerna för man vill inte riskera en till ban. Jag kommer inte göra meta gaming med mina kompisar. Det är sista gången vi gör något sånt. Eftersom vi alla är besvikna på oss själv. Och vi har partat med varandra att det är sista gången vi gör det här. Och jag kommer göra mycket annorlunda typ som att inte göra något dumt, Lyssna på reglerna och mer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka