Accepterad OZYFlea | Ban Överklagan [Rozin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pillen

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199411144064/

Ditt Hex-ID: steam:1100001567aa580

Vad är din discord tagg? PILLEN#9632

Vem var det som bannade dig? Rwarzin

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild (2).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Nu har jag behövd göra skit många ban överklagan i onödan för något jag inte har gjort som slösar på vår tid skit mycket. Varför staffs har valt o lägga ban på mig är oklart eftersom jag blev bannad för något jag inte gjorde. Tycker att detta är konstig att jag måste göra en ban överklagan för något jag inte gjorde. Som sagt detta slösar på vår tid som jag tycket är tråkigt. En till sak som jag tycket är tråkig är jag inte kan spela på servern för jag fick en felaktig ban. Det är har ju hänt mig tidigare men då har jag löst detta på 2 timmar. Nu har jag inte spelat på två dagar för att jag har fått nån annans ban som är skit konstigt enligt mig. Och detta slösar på vår tid som sagt. Jag hoppas att ni kan lösa detta. Skull uppskattats jävligt mycket.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo det var så här att jag var hemma en stund. Sen bestämde jag mig för att ta en bil och köra lite. Men när jag går ut ser jag skit många poliser utanför. Eftersom det har hänt något utanför huset. Men jag kör där ifrån innan det händer något. Jag kör till torget och piren. För att kolla läget. Och även ha det lite kul. Efter det kör jag tillbaka hem. Men sen ser jag att polisen är kvar. Men jag bryr mig inte så mycket eftersom jag hade inget med de där o göra. Så jag kör in bilen i vårt garage. Och går in i huset. Jag valde att restarta mitt spel. Sen när jag går in står det att jag har lootat polisbilar och kört runt med en. Som är något jag inte har gjort. Jag sitter i support för att säga detta till dom. Men dom sa att jag behövde göra ban överklagan för något jag inte har gjort. Sen kontaktar jag några av mina kompisar. Sen får jag höra av min kompis att det var han som hade gjort detta. Så allt detta var inte jag utan det var min kompis som hade gjort alla. Och han har även erkänt att han hade gjort detta. Så jag hoppas att ni kan lösa det här.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycket det var en felaktig ban. Eftersom det står att jag hade lootat polisbilar och kört runt med en som jag inte hade gjort. Som sagt det var min kompis som hade gjort detta och han har även erkänt att det var han. Han har också gjort en överklagan. Så ni kan kolla att det var han. Så kommer ni tro på mig efter. Han heter amir6 om ni vill kolla och ha bevis på att det var han och att han erkände detta. Som sagt hade varit skyts om ni hade kunnat lösa detta. För det var inte jag som hade gjort detta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad några gånger. Fast några har bara varit vanliga varningar. Men om vi snackar bann som typ några dagar så har jag fått. Typ som att när jag och min kompis skulle köpa vapen så fick vi bann för vi inte hade krim. Men vi lärde oss att man behövde så jag och han löste snabbare än vad vi trodde. Vi valde ju att skaffa det eftersom det är skit roligt att rpa som krim. Jag önska att jag kunde rpa idag men som sagt man är bannad för något jag inte har gjort. Och jag har bevis på detta. Det var min kompis som gjorde detta och han har även gjort en ban överklagan. Amir6 heter han om ni vill ha bevis och om ni inte tror på mig att han inte har gjort en. Där står det ju att det var han som gjorde och att han erkänner att det var han. Hoppas att detta är tillräckligt för att ni ska kunna lita på mig. Och att ni ska tro att det inte var jag som gjorde detta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Som sagt det var ju min kompis som hade gjort detta. Så jag vet inte riktigt. Men om jag skulle vara han hade jag absolut inte gåt till en polisbil och lootat. För jag vet själv att man inte får och att det är dumt och göra något sånt.. Men det verkar som att han inte visste eller så gjorde han bara det för att han ville lalla, inte vet jag varför han gjorde så. Hoppas att ni förstår att det inte var jag. Som sagt jag har bevis på detta att det var han. Han har erkänt själv och även gjort en överklagan. Så ni kan kolla på den om ni inte tror mig. Amir6 om ni vill kolla.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det var ju inte jag som hade gjort detta. Men hoppas att min kompis har lärt sig för detta var verkligen dumt gjort av han. Och jag förstår varför ni valde att banna han. Jag hade aldrig gjort detta för jag vill inte riskera en bann och vill även inte förstöra för andra. Hade varit tråkigt. Men som sagt ni har bevis där uppe. Hoppas ni förstår och hoppas ni kan lösa detta. Ha en forsat trevlig kväll. Amir6 heter han för att göra det lite enklare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår.

När jag försöker unbanna så står det att du inte är bannad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka