Nekad ozcar_rp | Medlem ansökning [HUGGE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oscarjo

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198994910019/home/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar Johansson

Vad är ditt discord namn? Oscar king johansson#2592

Vad är ditt födelsedatum? 3 September 2007

Berätta om din karaktär. Han är 25 år och är intresserad av Polisen,Securitas.Sjukvården och Räddningstjänsten.Han vill hjälpa folk i nöden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag vill ha tillgång till att få jobb där man måste vara medlem och ha tillgång till blocket och twitter men också för att jag älskar denna server.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Bra rp på servern.Många olika jobb.Mycket nice folk att snacka med.Händer något nytt hela tiden.Bra staff.Bra scenarion hela tiden!Allmänt en riktigt bra server!

Hur hittade du Unive? Jag laddade ner FiveM och letade efter en bra server.Också rekommendera folk från tiktok,yt och twitch Unive!Så började jag spela på världens bästa server!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att min karaktär ska få jobba inom polisen,räddningstjänsten,sjukvården eller Securitas.Vill också vara med folk med hög rp nivå.Vill själv få extrem hög rp nivå.Och att få några feta bilar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att jobba med att hålla staden ordning och reda och att hjälpa folk i nöden.Vill jätte gärna bli medlem på världens bästa server så jag kan sälja bilar på blocket och snacka med gött folk på Twitter också!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka