Nekad owly.2k | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Owlzz

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/LovingLiand3r/

Ditt Hex-ID: steam:11000014b4d2775

Vad är din discord tagg? owly.2k.

Vem var det som bannade dig? Ludde.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-10-16 222227.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag tog en kropp vid sidan utav vägen och la han i en buske som bryter mot regeln 5.2d.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade skjutit ner Syrianska precis nedanför vingården då vi har krig mot röda pakten. Efter vi hade dödat alla som var Fienden i detta scenario så blir jag upphämtad utav en import Audi, efter vi har åkt fram och tillbaks så ser vi en kropp vid sidan utav vägen och utan att jag tänker mig för så hoppar jag ut och flyttar kroppen till en buske som kanske låg 10-15 meter ifrån där kroppen låg. ungefär 1 timme efter så blir jag kallad till support men kan ej komma till support då jag skulle först laga mat och sen hade jag lovat att hjälpa min mormor med sin teknik. Och därefter fick jag en krim varning och 6 dagars ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel då jag bröt mot regeln (5.2d).

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer bara ihåg när jag fick min p ban för ungefär 2 års sen. Jag vart bannad för att tagit imot abuse saker då en av mina vänner ig ringde mig ig och sa att han hade massor av lsd till mig (rpade krim). Ungefär 2 dagar efter så hade jag fått en p ban utav Limpis för att tagit imot absuse saker. Kommer inte ihåg mina andra bans då de var för ganska länge sen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att kunna tänka innan jag gör saker framöver.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka