Nekad owly.2k | Ban Överklagan [Klackeskoban]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Owlzz

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/LovingLiand3r/ Och här är det steam kontot jag köpte https://steamcommunity.com/profiles/76561199751645602/

Ditt Hex-ID: steam:11000014b4d2775 och här är hex idet till det steam kontot jag köpte som var bannat steam:11000016ac649a2

Vad är din discord tagg? Owly.2k Visningsnamn yaasin

Vem var det som bannade dig? Vet ej, Hade köpt ett steam konto utav en som heter akmed för att jag skulle kunna spela cs2 och så glömde jag byta steam till mitt main steam som jag kör unive på och då fick jag denna klackeskoban som jag egentligen inte ska ha.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-18 222145.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet ej då jag hade köpt ett steam konto utav en som heter akmed för att jag skulle kunna spela cs2 då mitt main steam som jag har cs på är bannat. Och jag råkar gå in på det klackeskobannade konto som jag ej visste var klackesko bannat samt hade det steam kontot inget gta. Men jag råkade gå in på det kontot som jag ej visste var klackesko bannat efter jag ser att det är bannat så går jag ut och in på mitt main steam och då får jag klackeskobannen på mitt main steam. Om ni vill ha hex eller steam profilen till det kontot så kan det skickas i pm.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag går in på ett annat steam konto för att spela cs2 då mitt main konto som har cs är vac bannat. som är köpt utav en kille som heter akmed. Efter jag har spelat cs på det så går jag afk en stund och ska in på unive, men jag glömmer att byta till mitt vanliga konto som är kopplat till mitt discord och när jag kommer på att det är fel konto så är jag påväg in redan och 2 sek efter jag förstått att det är fel steam konto så kommer denna klackeskoban upp och då quitar jag fivem och går in på mitt vanliga steam konto och ska in på unive och då får jag upp den klackeskobannen. Som sagt vet ej när denna klackesko ban las och visste ej att kontot var klackeskobannat och det borde inte finnas någon ban på mig sen senast oktober vet ej datum.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig. Som jag har förklarat ovanför att jag gick in på ett annat steam konto för att köra cs2 (som är köpt utav en som heter akmed). Sen råkar jag gå in på unive med det kontot som tydligen är klackeskobannat (visste ej om det). Sen byter jag till mitt vanliga steam för att gå in på unive och då är det klackeskobannat. Som sagt visste inte om att det var det samt så köpte jag kontot för typ 5 dagar sen eller något i den stilen (andra kontot som jag bara ska spela cs på). Om ni vill ha hex eller steam id till det andra kontot kan det skickas i pm.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, kommer ihåg en ban och den fick jag oktober 2024 vet ej datum och den vart lag utav ludde. Bannen var pga "hanterar döda kroppar på ett otillåtet sätt" tror jag. Det hade varit skottlosning precis nedanför vingården och då ser jag en grabb liggande precis vid vägen ungefär vid en buske lite nedanför vindgården och då trodde jag att det var vårat gäng område och realistiskt och gömmer han i busken. Jag har tagit lärdom utav den bannen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, att hålla koll och byta steam konto. Och hanterar nästan aldrig kroppar mer och tar reda på vart vårat gänghus slutar och läst reglerna väldigt noggrant igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte köpa steam konton utav folk som jag inte vet om det är använt eller inte. Och det bör inte finnas en ban dokumenterad sen oktober på mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes. Önskar er en fortsatt trevlig kväll.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka