ovsterson | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ovsterson

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199146113485/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? ovsterson

Vad är ditt födelsedatum? 30 December 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ove larsson och är 38 år gammal han kommer från en liten by som heter Hallsberg. han hade en bra uppväxt med sin familj tills han börja bli lite mobbad i skolan. han vart mobbad för hans stora näsa han kallades för trollet och började därför skolka mer och mer han hade inga vänner, men en dag så orkade hans föräldrar inte med att han skolkade så mycket så de bokade in han på en privat skola. där fick han hjälp med allt som han hade missat under åren som han skolkat och fick tillslut en bra utbildning. när han gick ut skolan började han med en egen firma, det var en bilfirma där de lagade bilar som han fick hjälp av sin gamla lärare att starta. tillslut gick det faktist bra för ove och nu har han sin egna bil firma med många anställda.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att bidra med bra och seriös RP och för att få tillgång till alla jobb så att jag kan bidra med fler roliga scenarion. Jag kommer även att få in flera polare på servern eftersom att många av mina polare som spelade här förut har nu slutat.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? bra roldplay och bra att det är många. då blir de mycket roligare.

Hur hittade du Unive? hittade den och ville testa. för det var många inne så jag tänkte den borde vara bra och det var den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att lära känna personer och ha kul medans att ha en väldigt hög rollspelsnivå. Jag vill ha en snabb bil och RP vänner och kunna göra scenarios och kunna vara med i scenarios vilket jag tycker är roligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som sagt att bli bättre på rollspel genom att se hur andra folk gör på unive har ju sätt på lång streamers att de är seriösa spelare och de finns ju också trollers men typ 75% är ju spelare som tar rollspelet seriöst vilket betyder att jag kan lära mig av folk som e lite bättre eller mycke bättre.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej men kommer aldrig göra det.

Vidare men vill se en förbättring på karaktärsbeskrivande när det är intervju.

Tillbaka