Nekad ovsterson | Medlem ansökning [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ovsterson

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199146113485/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? ovsterson

Vad är ditt födelsedatum? 30 December 2000

Berätta om din karaktär. min karaktär har blivit grovt mobbad tidigare i sitt liv. de var för han gillade bilar och ingen gjorde de i sin klass. han är idag 36 år gammal. han älskar bilar och har gjort det i hela sitt liv. han mår ju bra nu men har har ju inte varit glad i hela sitt kan man säga.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag vill försöka att göra serven bättre. och ska göra mitt bästa.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? bra roldplay och bra att det är många. då blir de mycket roligare.

Hur hittade du Unive? hittade den och ville testa. för det var många inne så jag tänkte den borde vara bra och det var den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och kunna hjälpa serven så mycket jag kan.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? ja att kunna hjälpa den så mycket de går.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej men kommer aldrig göra det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka