Accepterad ovster | Medlem ansökning [chickendinner2]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Cheeseyrock

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
268
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? mitt namn är Axel

Vad är ditt discord namn? DC namn är pittei

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2024

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Linus Samuelsson han är född 2000-07-12. Linus uppväxt var väldigt diskret då han inte uttalade hans uppväxt till sina nära och kära och detta störde hans skolgenomgång att få höga betyg och få börja i vuxen livet. Hans uppväxt däremot var väldigt trist då hans föräldrar inte brydde ett skit om honom och vad han gjorde. Detta gjorde så att han inte visste vad rätt eller fel är och gjorde det hans känslor åkte emot. Hans pappa lämnade för mjölk när han fyllde 3 för att han inte orkade ta hand om ett barn han inte ville ha någonting att göra med. I sin skolgenomgång blev han missbrukad av narkotika snus, och listan fortsätter. Han började göra grova kriminella saker utav hans kompisars förslag som att göra persons rån samt snatta från affärer och apple butiker. Detta tyckte Linus var astroligt och gjort grövre saker sen hans skolgenomgång. Nu är han 22 år gammal och har tänk att börja gå med i gäng och göra drog förhandlingar samt vapen köp bakom polisens skugga. Han har börjat med butiksrån samt grövre persons rån och smugglat droger samt alkohol till små barn för extra läh. Hans önskan är att bli den högsta och grovaste kriminellen i stan. Vi får se fortsättningen om Linus blir accepterad in i den nya staden!

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med skön rp, men ändå en seriös rp där jag som rpare kan skapa många roliga och seriösa scenarion som blir roligt för båda parter och inte bara ena parten. kommer även förmodligen streama lite då jag rpar på servern och då typ var 10 minut kommer jag promota unive med tex denna fras, om ni undrar är detta en rp server jag spelar på som heter unive det är en seriös rp server så bli medlem på servern via forumet och börja rpa.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att det ska vara roligt för båda parter i ett scenario inte bara för ena parten.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst reglerna och jag kan säga några exempel. ex1 rdm: betydelse att man går fram på exempelvis torget och dödar nån. ex2 vdm: betydelse att man kör på någon i ett fordon som ex en bil. ex3 meta gaming: betydelse att man tex säger till en grabb på discord kom till affären så gör vi bilaffären där, och personen kommer dit och dom gör affären.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har en hel del erfarenhet inom rollspel då jag varit medlem och kriminell på både bryggeriet rp och swe wawe rp så vet hur man beter sig på en rp server med regler osv tex vet jag att man ska ha suntfönuft och inte tjuvkoppla bilar på allmäna platser och inte lalla runt. vet också att man inte ska bryta mot nån av reglerna som finns inom rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är bra på rp och är ingen lallare när det gäller rp och i verkliga livet samt har jag ett väldigt gott tycke om just unive rp för min vän spelar på unive och har berättat gott om denna server för mig.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka