Nekad ovster | Ban Överklagan [L1am.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cheeseyrock

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
268
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199440533412

Ditt Hex-ID: 1100001583b17a4

Vad är din discord tagg? pittei

Vem var det som bannade dig? L1am

Bild på banmeddelande: 52145-6f27767a168793ef8b1c0e53f08f849c.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror l1am valde att banna mig för att jag pittade folk, det var väldigt dumt gjort och ångrar mig enormt över det, kan inte ens fatta att jag gjorde det, helt sjukt. Vet att det var fel och inte ska få bli unbannad men har verkligen lärt mig en läxa och kan visa att jag kan bättre

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag pittade folk och åkte runt lite till o ba körde och blev bannad, fattar absoluit vrf jag blev bannad av L1am, helt rätt att han bannade mig för det var inte rätt det jag gjorde nån stans och har verkligen fatta det nu.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban för jag gjorde stort fel, jag pittade,vilket var rejält dumt gjort och jag kommer aldrig göra om något som de, skäms hur mycket som helst och ångrar mig. men hoppas på en ny chans att visa att ja g kan bättre en så.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. förr men länge sedan och läst igenom reglerna för att lära mig mina föredetta misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunna struntat i att pitta massa, väldigt dumt gjort av mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man inte ska pitta samt att tänka innan man gör saker vad det kan få för konsekvenser framöver

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår absolut det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka