Nekad Ove Sundberggg | Chef-jobb ansökan [Simmekung]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bvcffcgth

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
391
Reaction score
8
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Elliot

Vad heter du på discord? Thebigkid#9172

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? Ett par månader.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer kunna utveckla jobbet genom att få intresserade anställda på jobbet som brinner för det dom gör. Jag kommer utveckla att beställa in på ett smart sätt för att hålla ekonomin stabil. Jag kommer ha en bra översikt av dem som besöker mekonomen och anställda. Om jag ser en korruption inom meko som jag känner är negativt som man inte får göra så tvekar jag inte att sparka dom. Jag kommer ta in en väldigt intresserad biträdande chef på mekonomen som jag känner passar inom chef rollen samt kommer jag ha en otroligt bra översikt av allting och jag vet vilket ansvar jag har som chef. Mina framtida planer inom mekonomen är att bygga upp ett starkt samhälle hos mekonomen samt få in lite mer tekniska saker på mekonomen så det blir nyare och lättare så det blir lättare för dem anställda samt chefar att klara av sina uppgifter.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit biträdande chef sedan förut och vet grunderna på hur man arbetar som chef. Jag vet hur ipaden och systemet fungerar hos mekonomen och jag vet grunderna till att styra upp anställda samt grunderna till allt annat på mekonomen. Mina erfarenheter som biträdande chef på mekonomen har varit positiva och har fått mycket gjort och kunnat styra upp ett helt annan rullande system på mekonomen sedan förut. Jag har varit väldigt på discord och utvecklat systemet på discord med utbildningar och systemet generellt. Jag som biträdande chef på mekonomen har haft mycket koll sedan förut så jag vet hur man ska bete sig och hur man ska vara som chef samt jag kan alla grunder och kommer kunna utveckla det enormt.

Hur ofta kommer du vara inne? Vardagar: 16:00- 21:00
Helger: 14:00 23:00
Utöver dagliga händelser som tex träningar sova käka.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka