Nekad Ove Sundberggg | Ban Överklagan [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bvcffcgth

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
391
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199073807456/

Ditt Hex-ID: 1100001425f4c60

Vad är din discord tagg? Grötish

Vem var det som bannade dig? Sbstyle

Bild på banmeddelande: skärmbild.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag valde att slåss i kön vid marja -lisas och var lallig av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo, det som hände var att vi gick in till marja lisas för att söka jobb och då när jag skulle ställa mig i kön sa jag bara till han att han skulle ta av sig sin mask och då svarade han tbx med käften samt puttade till mig, det som hände då var att ett rätt så stort slagsmål hände mellan han-vs- jag och min kompis.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, SBSTYLE bannade en rätt ban, jag förstår absolut mitt misstag av lallet jag gjorde inne på marja lisas, jag har lärt mig en läxa och kommer inte göra om de här.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Förra bannen var felaktig ban och dom innan hände innan jag blev perma bannad och dom kommer jag inte ihåg så bra då det var ungefär 3 månader sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jo, vi hade kunnat löst det socialt då det blev för lalligt när vi stog och slogs och lallade där inne, det ser extremt lalligt ut när man står och slåss i kön och det förstår jag till 100 procent.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes det har jag gjorde, jag kommer inte lalla och slåss på det där viset speciellt inte på en allmän plats som jag gjorde nu.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka