Nekad Ove Sundberggg | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bvcffcgth

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
391
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199073807456/

Ditt Hex-ID: 1100001425f4c60

Vad är din discord tagg? Grotish

Vem var det som bannade dig? Ludde

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-13 201613.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han valde att banna mig pga att jag var med i en discord såndär chatt med några andra som jag hade spelat med på unive tidigare. i denna chatt då så hade det vid nåt tillfälle spridits en bild på philip samt loggs som en korrupt staff hade skickat. s f

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo, allt började med att jag ba softade och sedan så såg jag att Ludde hade skrivit kom support, då visade han bilder osv på vad som hade skickats ut i denna chatt. Jag blev riktigt förvånad då jag hade aldrig hade tänkt att en bild på 320 hade skickats ut. Men jag gjorde fortfarande allt fel och inte rapporterade in detta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var det inte, vi som spelare på unive ska rapportera in om sådana saker händer, jag skulle själv blivit riktigt sur om någon hade skickat bild på någon. Det var en rätt ban jag skulle rapporterat in detta det var extremt dumt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag minns inte mina bans men jag minns att jag bidrog med problem med många bans, nu har jag tagit lärdom på allt detta då jag har blivit bra mycket mognare och inte håller på med sånna här skumma grejer längre.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jo, först av allt skulle jag ha varit medveten om vilka jag pratar med och är med på discord samt att jag skulle rapporterat in detta direkt när sådanna bilder och grejer skickades ut i gruppen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag gjorde ett rent utsagt idiotiskt jävla grej att vara delaktig i något sådant. Jag ber om en andra chans kommer aldrig och då menar jag ALDRIG göra något sådant idiotiskt igen och jag ber om ursäkt att jag var med i en sådan skum idiotisk grej.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut.

Jag kommer aldrig göra om något sånthär jag lovar! jag ber ba om en andra chans för förbättring

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka